Известие

Collapse
No announcement yet.

Алфа 147/156/ГТ, тема за общи приказки

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Субективно е
    Едни ще го оприличат на 159, друг - на 159, други път на нищо. Въпросите с външния вид на каквото и да е са строго субективни
    Според мен си приличат по някакъв начин, поне в моите очи е така.
    Alfa Romeo 156 1.8 SW TS 144hp

    Comment


    • Някой има ли представа на какви обороти разтоварва турбото на стокова 115-ка?
      Alfa Romeo 156 1.9 JTD 115 hp
      GOLF MK3 1.9 TDI 110HP + remap (140 hp)

      Comment


      • Чистачките не бачкат на втора и трета степен

        Помагайте със съвети.
        Не ми работят чистачките, само на първа степен минават веднъж. Пръскалките пръскат. Имам и сензор за дъжд, като с него или без него е все същата. Бушонът 20А в купето ми е здрав. Разместих и релетата в двигателния отсек и пак нищо. Къде да търся проблема? Благодаря предварително.
        / Алфата от подписа, 2.0 ЖТС SW /
        Alfa Romeo 156 SW 122kW 2004 DISTINCTIVE
        Lancia Y 1,2 8V 60к.с. 2001g. - на щерката
        Skoda 100S-в пенсия и КлиоI,1,4 Energy-продадено Opel kadet 1,3 LS sedan 1989 44kW 4 скорости-по неволя-пръдливия Ханс-продаден 0878316296и 0893569553

        Comment


        • Предполагам че е контактна история в конектора на моторчето или в модула за управлението му. Той би трябвало да се намира в ляво от него (като стоиш пред колата). Ще го познаеш по 24 пиновия конектор.


          159 1.8 MPI
          166 2.0 TS (ex)

          Comment


          • Мерси, Любо, за бързата реакция. Предполагам, ще трябва да разглобя пластмасовите кори между предния прозорец и двигателния отсек, за да стигна до мотора и лостовата система на чистачките? Или този 24-пинов конектор е в двигателния отсек, пред пластмасовите кори? / Навън брули голям вятър, затова питам. Тук не разполагам с гараж и завет/
            Alfa Romeo 156 SW 122kW 2004 DISTINCTIVE
            Lancia Y 1,2 8V 60к.с. 2001g. - на щерката
            Skoda 100S-в пенсия и КлиоI,1,4 Energy-продадено Opel kadet 1,3 LS sedan 1989 44kW 4 скорости-по неволя-пръдливия Ханс-продаден 0878316296и 0893569553

            Comment


            • Да, трябва да свалиш пластмасарията за да стигнеш до моторчето. Онзи модул (M79) , според скицата от E-learn, би трябвало да е до него:



              159 1.8 MPI
              166 2.0 TS (ex)

              Comment


              • Има ли нещо специфично при вадене на сензора за външна температура в лявото огледало?
                Искам да го сваля да го огледам за микропукнатини, че понякога явно се навлажнява и ми дава стойностии за страх.
                Някой изолирал ли го е с епоксидна смола, при такъв проблем?

                Comment


                • Разглобява се огледалото за да се стигне до датчика ! Взимаш нов датчик или ново огледало,за предпочитане второто ! Няма никакви микро пукнатини датчика си е заминал
                  И вземи си напиши каква ти е колата като си го направил в ФИАТ форума......
                  Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
                  Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
                  sigpic

                  Comment


                  • Датчика работи. Просто пощазва от време на време че е брутално студено. Това означава че по някаква причина променя съпротивлението си, най вероятно влага. Така че ше пробвам първо с нещо да го запуша.

                    Comment


                    • По добре си виж буксите преди да го запушваш.
                      Не всички, които се скитат, са изгубени.

                      Comment


                      • Абе какво ще запушваш,нали става въпрос за 147...Вече съм минал по пътя
                        А с това виж буксите виж буксите ме боли вече глава
                        Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
                        Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
                        sigpic

                        Comment


                        • Защото буксите се разхлабват и окисляват, ако знаеш колко части и проблеми съм си спестил, като първо се погрижа за тях.
                          Не всички, които се скитат, са изгубени.

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от S_BANKOV Покажи съобщение
                            Датчика работи. Просто пощазва от време на време че е брутално студено. Това означава че по някаква причина променя съпротивлението си, най вероятно влага. Така че ше пробвам първо с нещо да го запуша.
                            Датчикът представлява NTC резистор. Т.е - колкото по-ниска е температурата, толкова му е по-високо съпротивлението. А това означава, че ако има влага в него, тя ще доведе до намаляване на съпротивлението му, т.е - до отчитане на по-висока вместо по-ниска температура.

                            Така че по-вероятни са окислените връзки, които водят до увеличаване на общото съпротивление.

                            Така че - последвай съвета на лорда.


                            159 1.8 MPI
                            166 2.0 TS (ex)

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                              Датчикът представлява NTC резистор. Т.е - колкото по-ниска е температурата, толкова му е по-високо съпротивлението. А това означава, че ако има влага в него, тя ще доведе до намаляване на съпротивлението му, т.е - до отчитане на по-висока вместо по-ниска температура.

                              Така че по-вероятни са окислените връзки, които водят до увеличаване на общото съпротивление.

                              Така че - последвай съвета на лорда.
                              Вярно, не се замислих за това че ще го намали? Ще погледна буксите.

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                                Да, трябва да свалиш пластмасарията за да стигнеш до моторчето. Онзи модул (M79) , според скицата от E-learn, би трябвало да е до него:

                                Разглобих лявата кора, почистих, пръснах с контактен спрей двете букси, отворих и модула, платката имаше заводски вид, без нагорели писти или видимо разпоени спойки, почистих и листа и прах, станала на кал, дренажната тръба не беше запушена. И същото. Но букси на ел. двигателя не съм пипал. Предполагам, ще трябва да стигна и до двигателя? Т.е. да разглобя и дясната кора?
                                Със задната чистачка и пръскане отзад дертове няма.
                                С предната:
                                - като дръпна към мен лостчето, пръска и минават три пъти чистачките
                                - като бутна нагоре-нищо
                                -като бутна веднъж надолу / демек първа степен/ минават веднъж и после забравят да минават
                                -втора и трета степен надолу-нищо
                                Attached Files
                                Alfa Romeo 156 SW 122kW 2004 DISTINCTIVE
                                Lancia Y 1,2 8V 60к.с. 2001g. - на щерката
                                Skoda 100S-в пенсия и КлиоI,1,4 Energy-продадено Opel kadet 1,3 LS sedan 1989 44kW 4 скорости-по неволя-пръдливия Ханс-продаден 0878316296и 0893569553

                                Comment

                                Working...
                                X